27 januari 2013

Gehaakte trouwkapel

Haken: ik ben eraan verslingerd.
Daarom zoek ik steeds nieuwe inspiratie: in boeken, op blogs, in de wereld om mij heen.
Zo kom je soms opeens een bijzondere inspiratiebron tegen.

Wat dacht je van een gehaakte trouwkapel?

Als je het mij zou vragen, dan geloofde ik je niet.
Toch is het waar.



(foto's van DUSArchitects; zie hier ook voor meer informatie en foto's)

Bijzonder haakmateriaal




Dus Architecs hebben de trouwkapel gehaakt.
Ze gebruikten hiervoor 2 kilometer ventilatiebuizen.
De gehaakte trouwkapel heeft van 2009 - 2011 in Den Haag dienst gedaan als trouwzaal.
Helaas is de gehaakte kapel nu alleen nog op foto's te bewonderen.
Ik had hem graag in het echt gezien.

Inspirerend is het in ieder geval wel.

Wat inspireert jouw op creatief gebied?

Wees lekker creatief!

Groetjes,







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...