18 januari 2013

Haakinspiratie

Op zoek naar inspiratie voor nieuwe haakprojectjes?
En loop je aan tegen een haakblock (is zoiets als een writersblock)?

Dan heb ik hier twee leuke tips voor je.


Kijk eens om je heen

Neem vijf minuten rust.
Kijk om je heen of kijk uit het raam.
Waar wordt je aandacht heen getrokken?
Daar zit je inspiratiebron voor een nieuw haakprojectje.

Kleine vogeltjes in de tuin

Mijn blik werd getrokken door geluiden en gefladder buiten.
Ik zag allemaal kleine vogeltjes bij het eten in de boom.
Wat schattig!



Dit koolmeesje hangt er echt fotogeniek bij.
Dat bracht me op een nieuw haakidee.
Ik heb meteen een start gemaakt met een nieuw project.



Binnenkort hierover meer.


De verjaardagskalender

Tijdens mijn 5 minuten rondkijken viel mijn oog op de verjaardagskalender.
Heb jij ook veel jarige familie en vrienden in deze tijd van het jaar?
Altijd leuk om het huis dan te versieren of om een mooi cadeau te maken.

Graag geef ik je twee inspirerende ideeën door:

Gehaakte hartenslinger

Tijdens het nadenken over versiering en cadeau open ik een blog.
Laat daar een geweldig idee staan voor de versiering:
een slinger van gehaakte harten!



Het idee voor de hartenslinger, het patroon voor het granny square hart en de foto komen van Janine en Suus van Jansus&Jansus

Echt een geweldige inspiratiebron. 


Gehaakt tasje met bloem

Op zoek naar een idee voor een leuk cadeau voor een meisje trok dit mijn oog.


Een schattig tasje of portemonnee. Je kunt er ook je make-up in stoppen.
Echt een leuk idee voor een jong, modern meisje.

Nu wil je vast weten wie mijn inspiratiebron is. 
Wie maakte deze leuke portemonnee met grote roos.
Carla van Hip haakwerk vind je hier als inspiratiebron.
Ze heeft nog veel ander leuk haakwerk gemaakt.

Wat zijn jouw creatieve inspiratiebronnen? 
Hoe kom jij aan nieuwe ideeën?
Ik ben benieuwd.


Groetjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...