4 januari 2013

Kraamvisite in de kerststal

Ik wens je eerst een inspirerend en creatief 2013 toe!!!

Kerstfeest

Heb jij een fijn kerstfeest gehad?
Ik heb de kerst heerlijk met familie doorgebracht.
Gezellig spelletjes gedaan en lekker samen gegeten.

De kersttijd is voorbij. 
Maar in de kerststal is de kraamtijd nog bezig.

Zo zijn er in mijn kerststal nog engelen langsgekomen.
Die wil ik je even laten zien.

Kerstkoortje van engelen

Als eerste kwam een engeltje met harp langs.


Daarna volgde een engel met fluit.
Is ze niet snoezig?


Samen spelen ze een lief deuntje voor het kindje in de stal.



Nu is het koortje compleet.
Er is een zingend engeltje bijgekomen.
Ze hebben een prominent plekje in mijn kast ingenomen.


Zondag komen de drie koningen (of noem jij het drie wijzen) op kraamvisite.
Natuurlijk laat ik je ook die nog zien.

Ben jij al bezig met creatieve projecten in dit nieuwe jaar?
Ik laat me graag door je inspireren.

Groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...