6 april 2013

Dolf de Harlekijn komt naar het feest

April 2013: de feestmaand.

Normaal is dit al de maand van Koninginnedag.
Maar dit jaar extra feestelijk door de kroning van onze nieuwe koning.



Dolf de Harlekijn

Wie niet mag ontbreken op de feestjes in deze maand?
De clown of harlekijn.

En hier is hij dan:
Aangenaam: Dolf de Harlekijn!
























Het patroon heb ik gekocht bij Hip Haakwerk

Dolf is er in vele gedaanten. 
Misschien kun je je mijn Dolf de Paashaas nog herinneren.



Bekijk de webwinkel en het blog van Hip Haakwerk maar eens.
















Vind je hem ook zo'n vrolijk ventje?
Mij maken de Dolfjes in ieder geval lekker vrolijk.

Plezierige dag verder,




5 opmerkingen:

  1. Wat is 'ie leuk en je blog ook ik ga je volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je voor het compliment, Rinske. Leuk dat je mij wilt volgen.
      Jij maakt zelf ook mooie dingen. Natuurlijk ga ik jouw blog ook volgen.

      Groetjes, Margaret

      Verwijderen
  2. Wat een leukerd deze oranje feest Dolf....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij krijgt veel bekijks in mijn huis. Om vrolijk van te worden. Op jouw blog staan ook liefe, schattige haaksels. Ik ga je vanaf nu zeker volgen.

      Groetjes, Margaret

      Verwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...