28 september 2014

Al gehoord van CombiGurumi?

Er komen weer veel nieuwe haakboeken aan.
Er staan er al een paar op mijn verlanglijstje.
Hoog op mijn lijstje staat dit boek.

























De bekende haakblogster Sascha (van A la Sascha) en de amigumurist DenDennis (van dit blog ) hebben hun haakkunsten gecombineerd.
En dat levert super leuke combi's op.
Zo staat er een patroon voor een snoezige schildpad.
Deze combineer je met een rugtas in de vorm van een schildpadschild.

Hier een klein inkijkje in het boek.
















































Nog even met spanning wachten.
In oktober komt dit leuke haakboek op de markt.

Fijne dag, 

Margaret

12 opmerkingen:

  1. Hoi Margaret. Fijn dat je ons op de hoogte houdt van nieuwe haakboeken. Ziet er een heel leuk en mooi boek uit met verrassende ontwerpen. Ik plaats hem eveneens op mijn lijstje. Bedankt Margaret :-)
    Nog een fijne zondag, liefs Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er komen de komende tijd zoveel leuke haakboeken dat het nog moeilijk kiezen wordt.

      Groetjes, Margaret

      Verwijderen
  2. Leuk!! Het wordt nog moeilijk kiezen, ik ben ook al een heel aantal leuke tegen gekomen. Ik heb al wat boekenbonnen klaarliggen van mijn verjaardag. :-)
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, de komende weken komen er veel leuke nieuwe haakboeken aan. Goed om ze allemaal eerst te bekijken. Fijn om dan met de boekenbonnen de leukste boeken te kunnen kopen.

      Groetjes, Margaret

      Verwijderen
  3. O, ziet er leuk uit. Weer een verslaving erbij......;-)
    Grtjs
    Daniƫlle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit lijkt me een heerlijk boek voor het maken van originele cadeautjes. Dingen die samen helemaal leuk zijn. Er komen nog veel meer leuke haakboeken aan. Dat wordt dus keuzes maken.

      Groetjes, Margaret

      Verwijderen
  4. Ik heb ook al een paar haakboeken op het oog. Ik wacht nog even met kopen tot dat Creadoe in oktober weer in Utrecht verschijnt, dan sla ik mijn slag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn om de boeken op de Kreadoe allemaal eerst te bekijken. Want er komen heel wat nieuwe leuke haakboeken en andere creatieve boeken aan. Goed idee om dan je slag te slaan.

      Groetjes, Margaret

      Verwijderen
  5. Wat een enig idee!!! Ik vind altijd al het combineren van technieken en materialen heel verrassende bijzondere resultaten opleveren! En dit is zo leuk bedacht!! Met deze ideetjes maak je elk kind blij (en misschien vooral de makers wel ^_^).
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zelf maak ik ook graag combinaties. Zo leuk dat twee ontwerpers dat nu in een boek hebben gezet.

      Groetjes, Margaret

      Verwijderen
  6. Er is echt te veel leuks!!! Ik kocht dit weekend Puur Haken, super mooi boek en dan staan er ook nog twee op de verlanglijst... gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. In deze tijd van het jaar komen er altijd veel leuke nieuwe boeken uit. Zelf zet ik ze op een verlanglijstje. Ik bekijk ze dan allemaal eerst en kies dan diegene uit die er voor mij uitspringt. Puur Haken is ook een tof boek. Die staat ook op mijn lijstje.

      Veel puur haakplezier, Margaret

      Verwijderen

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...